AGROTECTRUCKS IVECO Agrotec a.s.

Služby

Záruční servis

STANDARDNÍ ZÁRUKA VÝROBCE
Prodejce vozidel poskytuje záruku na vozidla tak, jak ji poskytuje výrobce. Základem je standardní záruka na vozidla v délce 12 měsíců od uvedení do provozu bez omezení rozsahu nebo počtu ujetých kilometrů. Při splnění podmínek standardní záruky vstupuje v platnost záruka druhého roku Drive line.
Rozsah záruky DRIVE LINE je omezen:
a) komponenty Drive Line dle specifikací výrobce
b) počtem ujetých kilometrů pro vozidla řady DAILY a EUROCARGO (200 000 km).
Vozidla řady STRALIS a TRAKKER nejsou omezeny počtem ujetých kilometrů.
Záruční plnění poskytuje celá servisní síť IVECO v souladu s prodejními a provozními podmínkami.

SERVISNÍ INTERVALY
Provozní intervaly vozidel IVECO jsou závislé na způsobu provozování vozidla a na specifikacích podmínek v dopravě. Přesné servisní intervaly stanovuje provozní manuál k danému typu vozidla a modelové řady vozidel IVECO.

NÁHRADNÍ DÍLY
Společnost AGROTEC a.s. provozuje Centrální sklad náhradních dílů, který denně importuje díly ze skladů výrobce v SRN nebo Itálii. Centrální sklad eviduje více než 9 000 skladových položek, díky tomu je schopen velmi flexibilně reagovat na požadavky zákazníků. V případě, že se požadovaný díl nenachází ve standardní skladové zásobě Centrálního skladu, garantujeme dodání předmětného dílu do 24 hodin v rámci ČR. Centrální sklad také zajišťuje 2x denně rozvoz náhradních dílů do všech servisů sítě IVECO MORAVIA.

CENÍK SERVISNÍCH PRACÍ
Účtování servisních prací je prováděno na základě časových norem, vydaných a aktualizovaných společností IVECO S.p.A. Standardní jednotka času 1 hodina je rozdělena do 10. časových jednotek, účtování prací je pak generováno v těchto časových jednotkách. Ceny služeb i materiálu jsou jednotné pro všechny provozovny servisů sítě IVECO MORAVIA. Ceník pro smluvní partnery společnosti Agrotec a.s., IVECO MORAVIA je dále upraven na základě konkrétního typu servisní smlouvy. Základní ceník najdete zde

SERVISNÍ SMLOUVA
Prodávající může kupujícímu nabídnout výhodné podmínky poprodejních služeb formou uzavření Servisní smlouvy. Servisní smlouva poskytne kupujícímu velmi zajímavé benefity služeb pro dané vozidlo, v rozsahu plnění závislém na typu Servisní smlouvy. Např. poskytnutí slev na materiál a služby, možnost poukázání plateb bezhotovostním převodem z bankovního účtu, poskytnutí náhradního vozidla a mnoho jiných. Více o servisní smlouvě zde

Copyright © 2012 IVECO moravia

Vytvořila reklamní agentura GRAWEB, s.r.o.