AGROTECTRUCKS IVECO Agrotec a.s.

Zbrusu nová řada

Společnost IVECO uvedla na trh model Stralis X-WAY, zbrusu novou řadu určenou speciálně pro stavební logistiku a městské služby. Kombinuje v sobě tu nejlepší spotřebu a bezpečnostní technologie IVECO s legendární terénní robustností těch nejtěžších vozidel a výsledkem je špičková produktivita s mimořádnými celkovými náklady na vlastnictví. S vozidlem Stralis X-WAY jsme v oblasti stavební logistiky a městských služeb zase pořádně sešlápli plyn díky tomu největšímu užitečnému zatížení v celém segmentu:  Verze Super  Loader  na podvozku  8x4  vyvinutá pro automíchačky váží necelých 8 845 kg, což se u zákazníků opět projeví vyšším užitečným zatížením.

U nové řady je modulární přístup dohnán až do extrému a zákazníci tak mají k dispozici varianty uzpůsobené přesně na míru požadavkům jednotlivých úkolů, a to bez jakýchkoli kompromisů. To je ve vysoce profesionálních sektorech, kde jsou transformace spíše pravidlem než výjimkou, zcela klíčové. Požadavky v jednotlivých zemích totiž mohou být různé: Stralis X-WAY dokáže díky své extrémní flexibilitě poskytnout dokonalou odpověď na celou řadu velmi odlišných otázek - ať už v podobě sklápěče nebo automíchačky.

IVECO XWAY agrotec

NEJLEPŠÍ UŽITEČNÉ ZATÍŽENÍ V OBORU: TESTOVANÁ POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 8 845 KG

Pokud si vezmeme aplikace, kde záleží na hmotnosti (například automíchačky) a kde se ziskovost zákazníka odvíjí od užitečného zatížení, které vozidlo uveze, pak pohotovostní hmotnost vozidla hraje prvořadou roli. Stralis X-WAY přichází s unikátní verzí Super Loader, která byla vyvinuta vyloženě pro automíchačky, a která přináší to nejlepší užitečné zatížení v celém oboru.  Testování provedla nezávislá certifikační autorita UTAC na podvozku 8x4 za podmínek provozu, který byl poháněn špičkovými 9l motory o výkonu 400 koní. Naměřená pohotovostní hmotnost činila 8 845 kg.

Té nejlepší pohotovostní hmotnosti ve své třídě se podařilo dosáhnout řadou designových úprav, například přepracováním mechanického zadního zavěšení, architektury podvozku a optimalizací příčníků, dále pak osazením motoru IVECO Cursor 9 o výkonu 400 koní, novými předními „jednolistovými“ a „dvoulistovými“ pružinami, pomocnými pohony s točivým momentem 800 Nm bez spojky a volitelnými hliníkovými rámy a zásobníky na stlačený vzduch. A z tohoto snažení vzešlo robustní vozidlo, na které se naši zákazníci mohou spolehnout, pokud se chtějí popasovat s jízdními podmínkami na staveništi a zároveň převážet to největší užitečné zatížení v segmentu stavební logistiky a městských služeb. Nesmíme samozřejmě zapomínat také na špičkovou spotřebu, bezpečnost a komfort na silnici.

MIMOŘÁDNÉ TCO:  ÚČINNOST A VÝKON DÍKY TĚM NEJVYSPĚLEJŠÍM TECHNOLOGIÍM IVECO

Vozidlo Stralis X-WAY je vybaveno těmi nejvyspělejšími prvky IVECO pro silniční aplikace a osvědčenými technologiemi pro snížení spotřeby, u kterých bylo prokázáno, že u Stralisu XP snižují spotřebu paliva o 11,2 %. Potvrdila to přední technická servisní organizace TÜV SÜD. Kompletně přepracované hnací ústrojí povyšuje výkon a spotřebu na novou úroveň. Patentovaný systém Hi- SCR pro následné zpracování spalin snižuje emise NOx o 97 %, což je nejvyšší hodnota na trhu. Navíc nevyžaduje žádnou nucenou regeneraci, čímž se snižují náklady na údržbu a maximalizuje se doba vozidla na silnici.   Automatická převodovka Hi-Tronix, která je nejlepší ve své třídě, se prodává ve 12stupňové a 16stupňové verzi.  O spotřebu a bezpečnostní funkce se stará elektrická a elektronická architektura HI-MUX. Sem patří špičkový systém HI-CRUISE, který integruje funkce jízdního asistenta, například eco-roll, prediktivní řazení a prediktivní tempomat. K dispozici jsou navíc inteligentní pomocné funkce, které minimalizují využití paliva v každé situaci. Ke snižování TCO dále přispívají například i kotoučové brzdy.

IVECO xway agrotec

APLIKAČNĚ ORIENTOVANÁ NABÍDKA:  ŘADA USPOŘÁDÁNÍ A MODULÁRNÍ PŘÍSTUP PRO JEDINEČNOU FLEXIBILITU

Rozsáhlá řada zahrnující dvounápravové a čtyřnápravové modely a tridemové modely 8x4; kloubové a rigidní; široká škála motorů, převodovek a pomocných pohonů Multipower, včetně nového sendvičového pomocného pohonu s točivým momentem až 2 450 Nm; tři motory (Cursor 9, Cursor 11, který je nově u verzí 6x4 a 8x4, a Cursor 13) a tři typy převodovek (manuální, automatická Allison a automatická 12 nebo 16 stupňová ZF Hi-Tronix) poskytuje řadu variant.

Stralis X-WAY se prodává ve třech uspořádáních, které vyhoví všem zákaznickým potřebám podle toho, s jakým objemem terénního využití se u vozidla počítá: uspořádání On zahrnuje všechny silniční charakteristiky Stralisu z hlediska co nejlepší viditelnosti a přístupu do kabiny (nyní i ve vícenápravové verzi); uspořádání Off zase přináší výkon s co největší mobilitou pro maximální splnění požadavků terénní homologace. On+ představuje střední uspořádání pro zákazníky, kteří potřebují co nejvyváženější poměr silničního a terénního provozu.

ŠPIČKOVÝ KOMFORT TĚCH NEJLEPŠÍCH SILNIČNÍCH VOZIDEL PRO DÁLKOVOU PŘEPRAVU

Modulární přístup vozidla Stralis X-WAY se promítá i do kabiny, aby si zákazníci mohli vybrat pro své aplikace a dobu strávenou na silnici tu nejlepší variantu: jedná se o krátkou kabinu AD (aktivní den) se sníženou střechou, spací kabinu AT (aktivní čas) se sníženou nebo střední střechou, a pro jedinečný komfort spací kabinu Hi-Way, která získala ocenění Nákladní vůz roku 2017 a byla navržena s ohledem na řidiče působící v dálkové silniční přepravě. Řidiči se tak budou cítit stejně pohodlně a bezpečně při delších částech svých misí na silnici i při kratších terénních jízdách – při nakládce nebo vykládce na staveništi.

 

Copyright © 2012 IVECO moravia

Vytvořila reklamní agentura GRAWEB, s.r.o.